Esti Frumoasa Ca O Stele

Esti Frumoasa Ca O Stele Versuri. Apr 19 2021 Estifrumoasacaostele aivoliuHit2021.


Citate Similare Cu Esti Ca Vremea Cand E


About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy.

Esti frumoasa ca o stele. Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. La a 3-a nevasta sa ai aceeasi amanta. Vlad Petreanu 2 mai 2009 0216.

Vantul adie usor stele pridvor as vrea sa ma fac vrajitor sau aripi sa-mi creasca sa zbor. Si elevii toti suspinaCatalogul negru tace Chiar si creta de pe tabla Somnu-si face. Esti frumoasa ca o stele Tu mi-ai rupt inima-n doi Toate sufletele mele Bate pentru tu si noi.

Eşti frumoasă ca o steleTu mi-ai rupt iniman doi. Tocmai am picat de pe tastatura in timp ce navigam pe internet. F G Am x3 F G Dm G iti scriu o scrisoare G Am Am cuvintele-mi par mai grele acum G G Am Am camera goala si seara se lasa-ncet G G vantul adie usor Am Am stele imi cad in pridvor F F as vrea sa ma fac vrajitor G G sau aripi sa-mi creasca sa zbor refren.

Ești frumoasă ca o stele Tu mi-ai rupt inima-n doi Toate sufletele mele Bate pentru tu și noi. Toate sufletetle mele Bate pentru tu si noi. Doamne unii cresteti in grota.

C G Dm Am pan la luna si pan la stele as zbura C G Dm F pan la soare n-ar fi departe-n mintea. C G Dm Am pan la luna si pan la stele as zbura C G Dm F pan la soare n-ar fi departe-n mintea. F G Am x3 F G Dm G iti scriu o scrisoare G Am Am cuvintele-mi par mai grele acum G G Am Am camera goala si seara se lasa-ncet G G vantul adie usor Am Am stele imi cad in pridvor F F as vrea sa ma fac vrajitor G G sau aripi sa-mi creasca sa zbor refren.

Care ai zis mă că generația asta nouă n-are viitor. Culmea casatoriei Culmea casatoriei. C G Dm Am pan la luna si pan la stele as zbura C G Dm F pan la soare n-ar fi departe-n mintea mea C G Dm Am sa te mai zaresc macar o.

Esti frumoasa ca o stele. Jun 17 2020 Frumoasa ca n tot deauna. Carti pentru copii de 7 ani carti de citit copii 12 ani casa cu mansarda cu acoperis intr o apa carti de citit pentru copii de 10 ani cartofi natur cu piept de pui carti cultura generala pdf casa de langa lac pdf carti pdf download free.

F G Am x3 F G Dm G iti scriu o scrisoare G Am Am cuvintele-mi par mai grele acum G G Am Am camera goala si seara se lasa-ncet G G vantul adie usor Am Am stele imi cad in pridvor F F as vrea sa ma fac vrajitor G G sau aripi sa-mi creasca sa zbor refren. Tu mi-ai rupt inima in doi. - Care este pedeapsa pentru bigamie.

Translation of Ca o stea by Cargo from Romanian to English. Esti frumoasa ca o stele Tu mi-ai rupt inima-n doi Toate sufletele mele Bate pentru tu si noi. Text preluat de la Viorel Patrana.

Alte articole din Perla zilei. Pe bune acum ca merita sa vezi partea misto a acestei intimplari. Mar 13 2011 Esti frumoasa ca o stele.

Haide sa iti dau o floareDa nu stii tu de care tusit hasis tusitDe langa mine sa nu te duciCa sa nu fiu singur muciSa-mpartim o bauturaSticla-i scumpa ia o guraCa tot tu o s-o platestiDa cand din mahmureal-o sa te. Un tanar cumpara o cutie de. Feb 09 2011 Esti frumoasa ca o stele Tu mi-ai rupt inima-n doi Toate sufletele mele Bate pentru tu si noi.

Mesajul unui manelist pentru prietena lui. Esti frumoasa ca o stea sunt zile in care as vrea sa te pot uita si altele in care te-astept langa inima mea sufletu-mi spune mi-e dor imi vine sa strig ajutor as vrea sa ma fac vrajitor sau aripi sa-mi creasca sa zbor pan la luna si pan la stele as zbura pan la soare n-ar fi departe-n mintea mea sa te mai zaresc macar o data as vrea esti frumoasa ca o stea. E o fata frumoasa si isi tine portbagajul aaasta.

Somnoroase profesoarePe la clase se aduna Se ascund dupa catedraNoapte buna. Pentru fiecare clipa petrecuta alaturi de tine iti trimit aceasta felicitare dulce foc. Ești din Galați.

36w Reply _ruxiii_ Ești din Galați. Meriti 4Corect este esti frumoasa ca o stele si mi-ai rupt inima-n doi. Esti frumoasa ca o stele tu mi-ai rupt iniman doi Toate inimile mele bate pentru u si noi Alte bancuri interesanteCare este pedeapsa pentru bigamie.

Esti frumoasa ca o stele Tu mi-ai rupt inima-n doi Toate sufletele mele Bate pentru tu si noi. Are si vreo continuare.


Te Iubesc Si Te Ador Youtube



Citate Similare Cu Ce Frumoasă Esti Cand Cu Ochii



Frumoasa Esti Femeie Poezii Pentru Sufletul Meu



Poezii Eminescu 1901 Vebuka Com



Esti Frumoasa Ca O Stele



Ești Frumoasă Simonne Chirilă



Facebook



Pin By Diana Chingaru On Parintii Quotes Memories 8 Martie



Citate Similare Cu Ce Frumoasă Esti Precum O



Esti Frumoasa Ca O Stele



You have just read the article entitled Esti Frumoasa Ca O Stele. You can also bookmark this page with the URL : https://mosrewaxy.blogspot.com/2021/04/esti-frumoasa-ca-o-stele.html

Belum ada Komentar untuk "Esti Frumoasa Ca O Stele"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel