De Ar Fi Sa Vii

De-ar fi sa vii versuri Mihaela Runceanu. Cum se duc si se duc clipele.


Mihaela Runceanu De Ar Fi Sa Vii Versuri Lyrics Karaoke Youtube


Mi-aş aminti ce dor mi-a fost de tine.

De ar fi sa vii. Текст песни De-ar fi sa vii. Si cum sa speri. Translation of De-ar fi să vii by Mihaela Runceanu Mihaela Valentina Runceanu from Romanian to English Deutsch English Espaol Franais Hungarian Italiano Nederlands Polski Portugus Brasil Romnă Svenska Trke Ελληνικά Български Русский Српски العربية فارسی 日本語 한국어.

Şi ţi-aş ierta orict de greu ar părea Dar de nu mă vei iubi atunci mai bine nu veni Cum se duc şi se duc clipele. Şi ţi-aş ierta orict de greu ar părea Dar de nu mă vei iubi atunci mai bine nu veni Cum se duc şi se duc clipele. 1Ma-ntreb chiar si acum unde eshti Ce sa fac cum sa-ti spun ca-mi lipsesti Fiindca tu ai ales cel dintai N-am stiut cum sa-ti spun mai ramai Cum se duc si se duc clipele Cum rasar si apun stelele De-as avea un crampei dintr-o zi Ti-l-as da poate cand vei veni r-enDe-ar fi sa vii as crede ca visez De-ar fi sa vii ce ne-am mai spune oare Si cum sa sperica voi mai fi cea de ieri Eu nu te-am uitat dar vezi Te-am ratacit prin gand De-ar fi sa vii as.

By Elena Amonte Shulea published on 2013-12-19T094641Z Emanation of Seventh Seal Meditation feat. Stream De-ar fi să vii by MR. De Ar Fi S.

De-ar fi sa vii As crede ca visez Mi-as aminti ce dor mi-a fost de tine. Cum se duc şi se duc. De-ar fi sa vii As crede ca visez De-ar fi sa vii Ce ne-am mai spune oare.

Nu te mai vreau fiindcă. Şi ţi-aş ierta orict de greu ar părea Dar de nu mă vei iubi atunci mai bine nu veni. Stele de-argint oraș poleit mii de pași prin zăpadă.

Apr 23 2021 FOLLOW MEINSTAGRAM. N-am stiut cum sa-ti spun mai ramai. Cum se duc si se duc clipele Cum rasar si apun stelele De-as avea un crampei dintr-o zi Ti le-as da poate cand vei veni.

Fiindca tu ai ales cel dintai. Ma-ntreb chiar si-acum unde esti. Dorul de doi e pură literatură.

A mea a ta a voastră aşa cum e. Cum răsar şi acum stelele. De-ar fi să viiArtist.

By Elena Amonte Shulea published on 2014-10-26T064857Z. Şi ţi-aş ierta orict de greu ar părea. Jan 30 2020 Mihaela Runceanu De-ar fi să vii 30 ianuarie 2020 10 aprilie 2021 ROSUPERTOP Alexandru Wilmany Mihaela Runceanu Roxana Popescu De-ar fi să vii.

Cți oameni se vor opri din goana lor ciudată Să-ți spună bine-ai venit și să-Ți dea nchinare Copil mpărat. Dorul meu s-a stins pnă a devenit inexistent. De-ar fi să vii aş crede că visez.

Ce sa fac cum sa-ti spun ca-mi lipsesti. Si te-as ierta Oricat de greu ar parea Doar de nu ma vei iubi Atunci mai bine nu veni. KILLS from desktop or your mobile device.

Versuri Mihaela Runceanu De-ar fi sa vii lyrics. Cu bune şi rele. De-ar fi sa vii.

Recommended tracks Mos Craciun se-ntoarce. Apr 23 2019 AMNA - De-ar fi sa vii cover Mihaela RunceanuPian. Mi-a trebuit ceva vreme să nţeleg.

Dincolo de porţile acestui blog e viaţa. An icon used to represent a menu that can be toggled by interacting with this icon. De-ar fi să vii aş crede că visez Mi-aş aminti ce dor mi-a fost de tine.

El a compus capodopera De-ar fi să vii una dintre cele mai difuzate melodii din muzica ușoară romnească tot el i-a orchestrat lui Dan Spătaru toate melodiile inclusiv Drumurile noastre a lansat-o pe Elena Crstea și i-a făcut singurul album al lui Gil Dobrică. Cum răsar şi acum stelele. Dar nu vei veni.

De-ar fi să vii de Crăciun n lume nc-o dată Cum oare te vom primi Te-am trimite-ntro iesle sau pe Tron n palat. De-ar fi să vii aş crede că visez Mi-aş aminti ce dor mi-a fost de tine. Şi ţi-aş ierta orict de greu ar părea Dar de nu mă vei iubi atunci mai bine nu veni.

Music by Elijah Ray by Gene Keys published on 2019-07-02T233837Z. Cam multă după părerea unora. Dar de nu mă vei iubi atunci mai bine nu veni.


De Ar Fi Sa Vii By Miki On Amazon Music Amazon Com



De Ar Fi Să Vii Lyrics By Mihaela Runceanu Ma Ntreb Chiar Si Acum



Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gctg35wemuxongaboikkwrltzshbuceeicvhalctmrwhsxbeb5qr Usqp Cau



De Ar Fi Sa Vii De Craciun Dolores Wagner Instrumental Pian Negativ Pian Tutorial Chords Chordify



Miki De Ar Fi Sa Vii Mihaela Runceanu Memoriam Youtube



De Ar Fi Sa Vii



Mihaela Runceanu De Ar Fi Sa Vii Spectacol Sala Radio 1986 Youtube



Mihaela Runceanu De Ar Fi Sa Vii Karaoke Chords Chordify



Pin On Muzică



Mihaela Runceanu De Ar Fi Să Vii Live Melodii 86 Youtube



You have just read the article entitled De Ar Fi Sa Vii. You can also bookmark this page with the URL : https://mosrewaxy.blogspot.com/2021/05/de-ar-fi-sa-vii.html

Belum ada Komentar untuk "De Ar Fi Sa Vii"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel